tirsdag den 3. marts 2009

Hjælp til Chris MacDonald foredrag - forarbejdet er gjort!

Hej Piger og drenge!

Er der ikke nogle i vores fine skare af unge mennesker, som kunne tænke sig at hjælpe Christina til foredraget med Chris MacDonald? Gitte og jeg, som har arrangeret det, kan desværre ikke være med på aftenen d. 21. marts, da vi har lovet os væk andet steds.

Christina kan bare godt bruge et par hjælpende hænder til at få aftenen til at spille max! Det være sig fx at tage imod billetter i døren, gøre snacks klar - som vi forhåbentlig får sponsoreret ;)

I for selvfølgelig også muligheden for at høre Chris' spændende oplæg og se hvilke nye mennesker, der kunne tænke sig at være medlem af IF ;)

Vi kan desuden også godt bruge et par hænder til at dele flyers på de forskellige uddannelsesinstitutioner.

Kh Helle

6 kommentarer:

Jonas sagde ...

Hallo..

jeg melder mig gerne.. kan pt. ikke rigtig finde tiden til at dele flyers, men er frisk på d. 21.

/Jonas

Helle Øster Nielsen sagde ...

Hej Jonas!

Det super du er med på at hjælpe, nu når mig og Gitte ikke kan være der.
Katrine Damsgaard og Anne Frost Kristensen er også med, sådan tøser! Fedt I gerne vil dele flyers ud. I skal nok høre nærmere når invitationerne begynder at blive sendt ud. Forhåbentlig allerede i morgen ;)
Jens kommer også på aftenen, fantastisk! Endnu flere til at vise vores skønne netværk!


Kh Helle

Helle Øster Nielsen sagde ...

Hej Alle IF'ere!

Alle der kunne tænke sig at hjælpe til foredraget d. 21. marts inviteres hermed til et lille formøde, hvor vi snakker om, hvordan aftenen skal foregå.

Der er allerede nogle, som har meldt sig, superskønt!
Jonas, Jonas, Katrine, Anne, Susanne og Jens.

Vi vil selvfølgelig gerne se endnu flere IF'ere til denne fantastiske aften.

Vi mødes alle sammen til på Café Ziggy på Trøjborg, i toppen af Tordenskjoldsgade kl. 17.00. d. 19. marts.

Jeg vil gerne vide hvem og hvor mange, der kommer, så smid mig lige en mail, så jeg kan bestille bord til os alle ;)

Kh Helle

Jonas sagde ...

Hello

fik du min mail ang. cafeturen der??

Helle Øster Nielsen sagde ...

hej Jonas

Jo jeg troede også jeg havde svaret på din mail.

Hvis man har lyst til at spise café Ziggy må man gerne det. Så om du er bare til kaffe eller andet drikkelse eller en sandwich er det op til dig. Det er dog for egen regning ;)

Jeg glæder mig til vi ses!

kh Helle

Gitte Markfoged sagde ...

Hej allesammen
Chris MacDonald har desværre måtte aflyse foredraget på lørdag!
Dette betyder, at vi ikke får brug for jeres hjælp alligevel.

Mødet imorgen på Ziggy er dermed også aflyst!

Vi sætter stor pris på jeres opbakning, og håber I er klar igen, når han kommer til september!

Mange hilsner

Helle og Gitte