tirsdag den 18. november 2008

Gitte er tilbage på banen

Hejsa allesammen
Nu er jeg på banen igen, efter en ret hektisk periode. Jeg vil gerne være med i planlægningsgruppen til juletræsracet, hvis det ikke er for sent. Desværre kan jeg ikke komme til selve racet, da jeg skal til Hemsedal og pudse mine telemarksving:-)

Jeg må indrømme, at jeg ikke har holdt mig helt opdateret, så jeg er ikke helt klar over om den gruppe, der skal skrive ansøgning allerede er godt igang. Hvis ikke må du (Christina) meget gerne lige skrive en dato for hvornår de mødes, så jeg kan se, om jeg kan få det passet ind.

Jeg vil indenfor den nærmeste fremtid sende en lille beskrivelse af plejehjemsprojektet, så vi kan få de gamle i området ud af fjerdene og ind på håndboldbanerne:-)

Jeg melder mig til fundraisingkurset, og håber at se nogle af jer andre.

Det var alt fra mig i denne omgang.

Hilsen Gitte

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Hej Gitte!

Godt du er på banen igen!
Vi holdte møde i går aftes angående "fokus på unge" projktet (Katrine og Helle), men jeg synes da du skal tilbyde dit engagement til gruppen. Helle kommer også til foredraget på mandag (jeg er desværre på job i Vejle).

God ide, at du arbejder/skriver på konceptet med lokalcenterne, så kan du jo byde "andre op til dans", når du er kommet et skridt videre.

Vh. Thomas