torsdag den 20. november 2008

Ansøgning til "Unge i Fokus"

Hej Folkens

Jeg bliver nødt til at trække mig ud af ansøgningsgruppen til "Unge i fokus".
Pt. har jeg haft den travleste uge, og har oplevet, hvordan det er at tage i skole tidligt om morgen og først komme hjem kl 23 om aftenen hver dag pga. studie, IF samt nyt arbejde.

Jeg føler ikke, jeg kan engagere mig 100% i IF, da jeg i så fald vil blive nødt til at nedpriotere mit studie, for hvilket jeg ikke ville kunne se mig selv i øjnene for. Jeg vil supergerne nå igennem mine eksaminer, som kommer til at tage min tid de næste 2 måneder, og vil derefter være parat til at give den gas igen i IF .

Både Katrine og jeg havde desuden også håbet, at flere ville møde op til at være med til ansøgningen, da vi egentlig også ville skulle agere projektledere. Hvor er alle jer, der var med til at være superkreative og lave udkast til projektet? Det kunne være fedt, hvis andre også havde lyst til at lege med.

Katrine vil gerne arbejde videre på ansøgningen, hvis andre er interesseret. I så fald skal I satse på at kunne lave ansøgningen færdig til 12. januar, da Katrine flyver til det smukke NZ sidst i januar for at komme i praktik i projektet BEAT DIABETES ;) Vildt fedt!
Jeg håber en anden eller flere kan tage min plads.

Husk I har også fundraising-supermand-Thomas til at hjælpe jer ;)

Ellers glæder det mig, at flere skal med til fundraising mandag, egentlig har jeg ikke tid, men jeg er sikker på, at det vil være et uundværlig redskab til, når man skal ud at køre projekter en gang.

Vi ses ;)

Kh Helle

1 kommentar:

Christina Fruergaard sagde ...

Eksamen skal jo passes :-) Jeg kan godt forstå din prioritering og håber på at nogle tager din opfordring op mht. skrivning af ansøgning med den super kompetente Thomas.